Контактний телефон

+380 (44) 287-36-07
+380 (44) 287-47-52
+380 (50) 462-84-85
+380 (67) 467-25-24

Адреса

03150, м. Київ вул. Анрі Барбюса, 5-А

Отримання інформації з Державного реєстру прав на нерухоме майно

Юридична фірма - Адвокатська компанія ГРАНД надає повний спектр юридичних послуг по отриманню інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Інформація з Державного реєстру прав обтяжень надається реєстраційними службами незалежно від місцезнаходження нерухомого майна у формі витягу, інформаційної довідки та виписки.

Витяг з Державного реєстру прав на підставі заяви мають право отримувати:

  • власник нерухомого майна або уповноважена ним особа;
  • особа, яка має речове право на чуже нерухоме майно, або уповноважена нею особа;
  • спадкоємець (правонаступник - для юридичної особи) або уповноважена ним особа.

Витяг з Державного реєстру прав про державну реєстрацію іпотеки, обтяження на підставі заяви мають право отримувати будь-які фізичні та юридичні особи.

Інформаційну довідку з Державного реєстру прав на підставі письмового запиту мають право отримувати суд, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи державної податкової служби, органи Служби безпеки України та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом.

Орган державної реєстрації прав зобов’язаний за заявою власника або правоволодільця надавати йому інформацію у формі виписки про осіб, які отримали відомості про права та обтяження прав на нерухоме майно, що йому належить.

Надання витягу з Державного реєстру прав нотаріусом здійснюється виключно в результаті проведення державної реєстрації прав під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва.

Юридичні послуги, що надаються юридичною фірмою – Адвокатська компанія «ГРАНД» щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно включають:

  • консультування з питань отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • підготовка і оформлення пакету документів;
  • сплата необхідних платежів;
  • подання документів до територіального органу реєстраційної служби;
  • отримання готових документів та передання їх замовнику;
  • при необхідності консультування клієнта з питань подальших дій щодо нерухомого майна.
Досвід і професіоналізм юристів нашої компанії в галузі господарського, цивільного, адміністративного, договірного, трудового, корпоративного права – реєстрація, перереєстрація, ліквідація і банкрутство підприємств (АТ, ТОВ, ФОП, ПП) усіх форм власності, співпраця з державними органами, індивідуальний підхід до кожного клієнта - роблять нашу роботу бездоганною, а досягнення мети - гарантованим.

Замовити послугу

Такоже по всім запитанням звертайтесь за телефоном

+380 (44) 287-36-07

по будням з 10 до 18

Наші переваги

Економимо ваш час

Виїзд юриста, дотримання термінів

Контролюємо якість

Жорсткі корпоративні стандарти

Цінуємо репутацію

30% клієнтів з нами більше 10 років

Використовуємо ділові зв’язки

Партнери, державні органи

УВАГА! ВАЖЛИВО Статут ТОВ - 2018 NEW !!!

Новини

Воєнний стан. Чого очікувати?

27/11/2018

26 листопада 2018 року Верховна Рада затвердила указ Президента про введення воєнного стану. Воєнний стан...

Держбюджет 2019 – головна новина дня!

23/11/2018

В ніч з 22 на 23 листопада Рада прийняла зміни до ПКУ та Держбюджет на 2019 рік. До вашої уваги головні...