Контактний телефон

+380 (44) 287-36-07
+380 (44) 287-47-52
+380 (50) 462-84-85
+380 (67) 467-25-24

Адреса

03150, м. Київ вул. Анрі Барбюса, 5-А

Зміна керівника - покрокова інструкція

Керівник (директор) це виконавчий орган підприємства, який на підставі статуту чи іншого установчого документу здійснює керівництво господарською діяльність юридичної особи. Зміна керівника це досить складний процес , який вимагає чіткого дотримання вимог законів і підзаконних актів при складанні, подачі документів до відповідних державних органів та банківських установ.

І так, з чого розпочати?

Право звільнення і призначення директора мають власники (учасники, засновники, акціонери) підприємства. Якщо власника чи власників з якихось причин не влаштовує робота керівника, то за загальним правилом скликаються збори учасників (акціонерів) товариства на яких в порядку денному ставиться питання про звільнення.

Важливо! Збори мають бути скликані та проведенні з чітким дотриманням вимог закону та статуту. Інакше рішення про звільнення може бути оскаржене до суду та скасоване. А директора доведеться поновлювати на роботі.
Рішення про звільнення керівника, призначення керівника приймається більшістю голосів, а коли товариство має одного власника (учасника) він вирішує це питання одноособово, про що складається відповідний протокол та видається наказ.

Після чого, потрібно підготуватись до візиту до державного реєстратора. Заповнюємо реєстраційну заяву – картку на зміни, подаємо її разом з протоколом та оплачуємо збір за внесення змін до реєстру.
Після проведення реєстраційної дії, змінюються дані в реєстрі і підприємство отримує нового офіційного керівника.

Однак це ще не все!
Потрібно провести зміни підписанта (розпорядника рахунку) в обслуговуючому банку, а також переоформити електронний цифровий підпис в податковій та здійснити інші необхідні дії.

Отож, як бачимо, не все так просто, при зміні керівника, потрібно всі дії зробити правильно один раз, щоб потім не мати проблем, судових справ і додаткових витрат часу та грошей.

Адвокатська компанія «ГРАНД» спеціалізується на повному супроводженні процедур реєстрації змін керівника, зміни учасників, зміни юридичної адреси та будь-яких інших змін до відомостей та установчих документів всіх видів господарських товариств.

Наші переваги

Економимо ваш час

Виїзд юриста, дотримання термінів

Контролюємо якість

Жорсткі корпоративні стандарти

Цінуємо репутацію

30% клієнтів з нами більше 10 років

Використовуємо ділові зв’язки

Партнери, державні органи

Новини

Зміна керівника - покрокова інструкція

28/08/2018

Керівник (директор) це виконавчий орган підприємства, який на підставі статуту чи іншого установчого...

Субсидія он-лайн

27/08/2018

Уряд продовжує впроваджувати електронні реєстри. Черговим сервісом став Єдиний держ.реєстр отримувачів...