Контактний телефон

+380 (44) 287-36-07
+380 (44) 287-47-52
+380 (50) 462-84-85
+380 (67) 467-25-24

Адреса

03150, м. Київ вул. Анрі Барбюса, 5-А

Товар неналежної якості – захист прав споживачів

Нажаль, але випадки придбання товару неналежної якості є звичайною справою і певно немає такого споживача який за свою історію покупок не придбав би товар неналежної якості.

Сьогодні, все більше товарів реалізується через мережу Інтернет, така купівля є дуже зручною, але в той же час ви не маєте змоги перевірити якість товару.

Загалом не має різниці як ви купили товар, головне що через деякий час виявилися недоліки через які товар не можливо використовувати за призначення.

Приміром, ви придбали в інтернет-магазині мобільний телефон, задоволені покупкою ви бережете свій новенький телефончик, але через місяць він починає «завісати» чи виключатись, а згодом взагалі стає не придатним до використання…

Що робити? – це захист прав споживачів.

Перше, що в таких випадках ви маєте зробити, це звернутись до продавця з вимогою провести гарантійний ремонт.

Важливо, при купівлі товару зберегти товарний чек, гарантійний лист, упаковку, заводську плівку екрана, сам пристрій має бути без явних ушкоджень. А також, не намагайтеся розібрати телефон та порушуйте заводську пломбу виробника (маленька неклейка з латинською літерою «S»).

З цими документами та телефоном, захопивши свій паспорт, ви прямуєте до сервісного центру продавця, де пишете заяву на проведення гарантійного ремонту.
На цьому етапі важливо:

  • отримати відмітку або квитанцію про прийняття телефону на гарантійний ремонт;
  • вказати що на час ремонту просите видати вам в користування телефон аналогічної моделі;
  • бути пильним при підписанні документів, адже строк гарантійного ремонту не може перевищувати 14 днів, але часто людям підсовують заяви де вказані значно більший строк і ви підписавши такий документ даєте згоду що ваш телефон ремонтуватимуть два місяці. Тож будьте уважні.

Тепер ви отримали свій телефон після гарантійного ремонту, та пам’ятайте, що гарантія продовжується на час перебування телефону у сервісному центрі.

Якщо, згодом телефон знову перестав працювати: тепер ви маєте право вимагати його заміни або повернення сплачених за нього коштів.

Для цього ви знову письмово звертаєтеся до продавця, якщо продавець відмовить у вашій вимозі, або не надасть відповіді на неї тоді готуйтеся до суду.

При зверненні до суду важливо мати всі документи, які відносяться до купівлі товару, акт здачі, заяви на ремонт та повернення коштів.

Як бачимо процедура захисту прав споживачів є не такою вже легкою, це не кажучи вже про написання позову і участь у судових засіданнях, тому при придбанні дорогого товару неналежної якості, для урегулювання спору та представництва в суді краще залучити спеціаліста юридичного профілю по захисту прав споживачів.

Наші переваги

Економимо ваш час

Виїзд юриста, дотримання термінів

Контролюємо якість

Жорсткі корпоративні стандарти

Цінуємо репутацію

30% клієнтів з нами більше 10 років

Використовуємо ділові зв’язки

Партнери, державні органи

УВАГА! ВАЖЛИВО Статут ТОВ - 2018 NEW !!!

Новини

Воєнний стан. Чого очікувати?

27/11/2018

26 листопада 2018 року Верховна Рада затвердила указ Президента про введення воєнного стану. Воєнний стан...

Держбюджет 2019 – головна новина дня!

23/11/2018

В ніч з 22 на 23 листопада Рада прийняла зміни до ПКУ та Держбюджет на 2019 рік. До вашої уваги головні...