Контактний телефон

+380 (44) 287-36-07
+380 (44) 287-47-52
+380 (50) 462-84-85
+380 (67) 467-25-24

Адреса

03150, м. Київ вул. Анрі Барбюса, 5-А

Зміна керівника

Керівник, директор підприємства є виконавчим органом і особою на яку покладено обов’язки здійснення управління господарською діяльністю.

За різних обставин настає час необхідності звільнення директора (за власним бажанням, за угодою сторін, невідповідністю посади та багато інших підстав).

Загалом зміна керівника підприємства включає в себе дві дії, це звільнення попереднього директора та призначення нового керівника.

Оскільки, директор підприємства являється першою особою, на яку покладено основну відповідальність за ведення господарської діяльності підприємства та ведення бухгалтерського обліку, процес звільнення та призначення передбачає проведення цілого ряду дій з подачі/отримання документів до органів державної влади (реєстраційна служба, податкова інспекція, органи статистики, пенсійного фонду та інші).

Адвокатська компанія «Гранд» пропонує своїм клієнтам повний спектр послуг з проведення державної реєстрації зміни посадових осіб підприємства в Києві та регіонах, зміна керівника організації.

Ціна реєстрації послуги – зміна директора підприємства:

  1. Попередня консультація – безкоштовна.
  2. Зміна директора ТОВ – від 700 грн.
  3. Зміна директора АТ – від 1500 грн.
  4. Зміна директора і учасника – 1500 грн.

Строки реєстрації послуги – зміна директора ТОВ:

загальний строк становить 3-5 робочих днів.

Пакет необхідних документів:

копія паспорту та ідентифікаційного номеру нового директора.

Наші спеціалісти супроводжують всю процедуру реєстрації зміни директора, у ваші обов’язки як замовника послуги, входить виключно надання необхідних документів та інформації.

Інформація для початку роботи може бути передана нам дистанційно шляхом листування по електронній пошті, або передані в паперових копіях в нашому офісі. Ми робимо все для зручності наших клієнтів.

Присутність директора необхідна два рази (підписання та отримання документів).

За необхідності, можемо організувати підписання документів в зручному для Вас місці з послідуючою доставкою вже готових документів.

За бажанням клієнта, наші професійні фахівці одночасно з процедурою державної реєстрації зміни керівника, не тільки підготують та подадуть пакети документів до державних органів, ай організують повне оформлення внутрішньої документації з чітким дотриманням норм трудового права.

Не рідко на практиці виникають питання зміни керівника одночасно з проведення інших змін (зміною учасників, зміною юридичної адреси, розміру статутного капіталу), наші досвідчені юристи індивідуально в кожній ситуації нададуть оптимальний варіант вирішення вашого питання.

Замовити послугу

Такоже по всім запитанням звертайтесь за телефоном

+380 (44) 287-36-07

по будням з 10 до 18

Наші переваги

Економимо ваш час

Виїзд юриста, дотримання термінів

Контролюємо якість

Жорсткі корпоративні стандарти

Цінуємо репутацію

30% клієнтів з нами більше 10 років

Використовуємо ділові зв’язки

Партнери, державні органи

Новини

Робота за комп’ютером дає право на додаткову відпустку!

19/07/2018

З розвитком нових технологій у всіх сферах виробництва, надання послуг, все більше працівників, в своїй...

Чи потрібен адвокат ? та компенсація його послуг

27/06/2018

В багатьох людей, можливо і не раз в житті, з тих чи інших причин, поставало питання щодо звернення до суду....