Контактний телефон

+380 (44) 287-36-07
+380 (44) 287-47-52
+380 (50) 462-84-85
+380 (67) 467-25-24

Адреса

03150, м. Київ вул. Анрі Барбюса, 5-А

Реєстрація ФОП (приватного підприємця)

Здійснення господарської діяльності (надання послуг, виконання робіт, виготовлення та продаж товарів і т.д.) фізичною особою допускається після її реєстрації суб’єктом господарювання.

Сьогодні зареєструватися як фізична особа-підприємець досить просто, однак цей процес має свої особливості та потребує додаткових знань господарського та податкового законодавства.

Адвокатська компанія «ГРАНД» пропонує весь комплекс послуг з проведення державної реєстрації ФОП в Києві та регіонах України, а також подальше бухгалтерське та юридичне супроводження вашого приватного підприємця.

Ціна реєстрації ФОП:

  1. Попередня консультація – безкоштовна.
  2. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця – 800 грн.
  3. Підготовка та подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування – 300 грн.
  4. Реєстрація книги доходів і витрат – 150 грн.
  5. Реєстрація РРО – 900 грн.

Строки реєстрації ФОП в Києві:

загальний строк становить 3-5 робочих днів.

Необхідні документи та інформація для початку роботи:

  1. Копія паспорту та ідентифікаційного коду;
  2. Інформацію про наявність пільг.

Ми організуємо всю процедуру реєстрації ФОП з мінімальним навантаженням клієнта.

У Ваші обов’язки входить лише надання необхідних документів та інформації.

Для зручності замовника документи для реєстрації можуть бути надані нам і дистанційно в сканованих копіях шляхом направлення листа на електронну адресу, чи передані на паперових носіях.

Ваша присутність необхідна лише два рази, при підписанні та отриманні документів.

За бажанням клієнта, ми організовуємо підписання документів в зручному для Вас місці, а після реєстрації доставимо Вам вже готові документи за вказаною адресою.

За необхідності Адвокатська компанія ГРАНД одночасно з процедурою державної реєстрації ФОП здійснює реєстрацію підприємця платником єдиного податку (ЄП) або платником ПДВ (податку на додану вартість) в залежності від вибраної системи оподаткування.

Без вагань реєструйте свій бізнес, наш індивідуальний підхід до кожного клієнта надасть вам впевненість у кожному рішенні при ведені господарської діяльності.

У нас Ви отримаєте:

  • професійну консультацію щодо вибору оптимальної системи оподаткування;
  • відповіді на питання щодо подання необхідної податкової та статистичної звітності;
  • разом з Вами ми підберемо види економічної діяльності;
  • визначимось в необхідності реєстрації РРО та/чи отриманні необхідних дозволів.

Після реєстрації ФОП ми пропонуємо:

  • бухгалтерське та юридичне обслуговування;
  • представництво ваших інтересів в податкових та інших органах державної влади;
  • акредитацію на митниці;
  • отримання ліцензій;
  • реєстрація торгової марки;
  • оформлення всіх видів дозвільних документів.

Співпрацюючи з нашою компанією, Ви матимете надійного партнера, який завжди готовий прийти на допомогу та вирішити проблемні питання.

Замовити послугу

Такоже по всім запитанням звертайтесь за телефоном

+380 (44) 287-36-07

по будням з 10 до 18

Наші переваги

Економимо ваш час

Виїзд юриста, дотримання термінів

Контролюємо якість

Жорсткі корпоративні стандарти

Цінуємо репутацію

30% клієнтів з нами більше 10 років

Використовуємо ділові зв’язки

Партнери, державні органи

УВАГА! ВАЖЛИВО Статут ТОВ - 2018 NEW !!!

Новини

Воєнний стан. Чого очікувати?

27/11/2018

26 листопада 2018 року Верховна Рада затвердила указ Президента про введення воєнного стану. Воєнний стан...

Держбюджет 2019 – головна новина дня!

23/11/2018

В ніч з 22 на 23 листопада Рада прийняла зміни до ПКУ та Держбюджет на 2019 рік. До вашої уваги головні...